Výměny a reklamace zboží značky NEWLINE

VÝMĚNA ZBOŽÍ zakoupeného v e-shopu newline.cz

Zboží zakoupené v našem e-shopu www.newline.cz  lze  vyměnit za jiné do 30 kalendářních dnů bez udání důvodů. Což znamená, že v případě, že jste neodhadli velikost výrobku nebo se Vám nelíbí barva, je možné toto vyměnit za jiný výrobek z našeho e-shopu. Cenu poštovného hradí kupující, a to i v případě, že se na předmětné zboží vztahovala služba Doprava ZDARMA. Při výměně zboží musí být splněny tyto podmínky:

  • zboží musí být vráceno nejlépe v původním obalu – týká se zejména obuvi,

  • nesmí nést žádné známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje),

  • zboží musí být kompletní, jak bylo od nás dodáno (včetně visaček),

  • přiloženo jméno a bydliště, případně číslo objednávky, ze které zboží určené na výměnu je.

V případě, že bude výměna za méně peněz, než bylo původně, napište nám prosím číslo účtu, abychom mohli přeplatek vrátit. Pokud bude výměna vyšší, zboží zašleme na dobírku. U takto zaslané zásilky bude účtováno dopravné dle obchodních podmínek.

Zboží na výměnu zasílejte doporučeně na adresu provozovny:

Bartolini s.r.o.
P.O.BOX 56
680 01  Boskovice 

Než zašlete zboží na výměnu, napište na e-mail eshop@newline.cz, za jaké zboží chcete vyměnit. Situace se tím značně urychlí, protože v případě, že požadovaný výrobek nebo velikost nebude skladem, můžeme ho okamžitě objednat a než obdržíme Vaše zboží na výměnu, bude požadovaný kus již skladem. V každém případě nezapomeňte uvést číslo svého účtu, na který budou vráceny peníze, pokud Vámi požadované zboží již nebude.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ zakoupeného v e-shopu newline.cz (Odstoupení od smlouvy)

Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
Při vrácení zboží musí být splněny tyto podmínky:

  • zboží musí být vráceno nejlépe v původním obalu – týká se zejména obuvi,

  • nesmí nést žádné známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje),

  • zboží musí být kompletní, jak Vám bylo od nás dodáno (včetně visaček),

  • přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy a odešlete na níže uvedenou adresu

Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží.
Na vrácení peněz má prodávající lhůtu 14 dnů od fyzického převzetí vrácené zásilky.
V případě vrácení pouze části věcí z faktury bude přepočítána objemová a věrnostní sleva o částku za vrácené zboží.

Vrácené zboží zasílejte doporučeně na adresu:

Bartolini s.r.o.
P.O.BOX 56
680 01  Boskovice

Informaci o odstoupení smlouvy (vrácení zboží) zašlete na e-mail: eshop@newline.cz, kde uvedete i číslo účtu, na které bude částka za toto zboží vrácena.
Zboží, které vracíte zpět, NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.

 

REKLAMACE

Na zakoupené zboží v internetovém obchodě www.newline.cz se vztahuje záruční doba dva roky (24 měsíců).
Jestliže spotřebitel zakoupené zboží užíval k určenému účelu a řádně se o zboží staral, a přesto se na něm objevila vada, je oprávněn toto zboží reklamovat okamžitě, jakmile vadu zjistí. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví.

V případě reklamace zboží zašlete doporučeně na adresu:

Bartolini s.r.o.
P.O.BOX 56
680 01  Boskovice 

Stručně popište reklamovanou závadu zakoupeného výrobku, vaše jméno, číslo objednávky, případně přiložte fakturu, která vám byla elektronicky zaslána.
Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě do třiceti (30) dnů od převzetí reklamovaného zboží.
Podrobné informace týkající se reklamace zakoupeného zboží jsou uvedeny v Reklamačním řádu firmy Bartolini, který je součástí Obchodních podmínek.

 

Kupující, který je spotřebitelem podle zákona 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitelů, má podle zákona o ochraně spotřebitelů právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy o dodávce zboží (dále jen "spotřebitelský spor").

V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím - spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující - spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát - oddělení ADR

Štěpánská 15

12000  Praha 2

email: adr@coi.cz

web: adr.coi.cz